pondělí 27. dubna 2009

Maroldovo panorama bitvy u Lipan

Na výlety do Prahy jezdím moc ráda. Určitý úsek života jsem v Praze i bydlela a mám to tam moc ráda. Je tam vše, co člověk může hledat. Moje poslední cesta byla zase objevná. Mám v Praze moc hodnou tetu, a ta mi umí protáhnout krovky! Naposledy to mimo jiné bylo i Maroldovo panorama. Toto je něco obecného: http://www.husitstvi.cz/g13.php .
A toto je moje zpracování. Snažila jsem se, abych fotky udělala tak, že dekorace splynou s nástěnnou malbou - povedlo se! Samozřejmě, že jsem nechala i fotografie, které ukazují, jak to ve skutečnosti je - sluníčko mi velmi pomohlo. Podívaná to byla pěkná, jen paní dole v pokladně hrála nějaké diskotékové písničky, což se k dojmu válečné vřavy moc nehodilo. Malba však umí tak vtáhnout do děje, že člověk přímo cítí kouř, rozvířený prach a slyší dusot koňských kopyt..... o lidském utrpení raději pomlčím...... http://picasaweb.google.cz/romanacechy/MaroldovoPanorama#

Žádné komentáře:

Okomentovat